سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بنیاد رودکی: خواننده های سرود تیم ملی مشخص شدند/ سرود در بهترین سالن های روسیه اجرا می شود

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی در مورد عقد قرارداد این بنیاد با فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی در گفت گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عقد قرارداد این بنیاد با فدراسیون فوتبال بیان کرد: دی ماه سال گذشته تفاهم نامه ای با فدراسیون فوتبال مبنی بر ساخت و اجرای سرود اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه امضا کردیم و قرار است با موسیقی ایرانی و اجرای ارکسترهای سمفونیک و ارکسترهای ملی این سرود اجرا شود. بر اساس تفاهم نامه ای که با فدراسیون فوتبال به امضا رسید، تاکنون کارهای خوبی انجام دادیم و همچنین علاوه بر اجرای سرود، قرار است مراسم بدرقه تیم ملی هم در سالن وحدت انجام شود.

او افزود: همچنین شرایطی فراهم شده تا ارکستر در شهرهایی که تیم ملی در آن بازی دارد، برود و یک شب پیش از آغاز مسابقه، اجرا داشته باشند. قرار است در بهترین سالن های سن پترزبورگ، کازان و مسکو اجرا کنیم و امیدوارم برنامه خوبی شود.

صفی پور ادامه داد: یکشنبه هفته آینده با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه داریم و امیدوارم تمامی کارها قطعی شود و بتوانیم اسامی خواننده ها، شاعر و ... اعلام کنیم.

مدیرعامل بنیاد رودکی در مورد اسامی خواننده ها اظهار کرد: خواننده ها مشخص شدند و به صورت قطعی، یکشنبه قطعی اعلام می شود. منتخب ارکسترملی و سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی با حضور 70 نوازنده این سرود را اجرا می کنند و ویژگی این سرود آن است که کلاسیک است و خواننده های سنتی آن را اجرا خواهند کرد.

او ادامه داد: بیش از 90 درصد هماهنگی ها انجام شده و به نظر ما کار تمام شده است اما طبق توافقنامه باید با فدراسیون فوتبال در میان بگذاریم و پس از برگزاری جلسه، آن را به صورت قطعی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل بنیاد رودکی در مورد عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.