سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام به خدمت مشمولان در فروردین ۹۷

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از اعزام به خدمت مشمولان مقاطع فوق دیپلم-دیپلم-زیر دیپلم در فروردین ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; امیررضا حیدری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام اعلام کرد: تمام مشمولان غایب و غیر غایب شامل مقاطع فوق دیپلم، دیپلم، زیر دیپلم به تاریخ اعزام ۱۹ فروردین ۹۷ که آدرس محل سکونت آنان در دفترچه آماده به خدمت و برگ محل مراجعه استان ایلام و شهرستان‌های تابعه استان بوده، باید راس ساعت ۷ صبح یکشنبه مورخه ۱۹ فروردین۹۷ به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی ، خیابان شهروند مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی تاکید کرد: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

حیدری با اشاره به اینکه  حضور نیافتن بموقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود،اظهار کرد : مشمولان باید برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و... را هنگام مراجعه و اعزام به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ه

اعزام به خدمت مشمولان خدمت دوره ضرورت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.