سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام مدد جویان گلستانی به عتبات عالیات

معاون فرهنگی کمیته امداد استان از اعزام ۴۰۰ مددجوی گلستانی به عتبات عالیات در روز‌های نخستین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ کریم ملکان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان در خصوص اعزام مددجویان گلستانی به عتبات عالیات در سال جدید اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در دوماه نخست امسال در قالب ۱۰ کاروان به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ملکان به اعزام نخستین کاروان ۸۰ نفری از مددجویان گلستانی به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: این نهاد در نظر دارد با ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و اعزام آن دسته از مددجویان مشتاق اهل‌بیت (ع) که به دلیل مشکل مالی تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده‌اند با اجرای این طرح آن‌ها را اعزام کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان ادامه داد: اردو‌های زیارتی باهدف تقویت روحیه معنوی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط و تمسک با اهل‌بیت (ع) اجرا می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۳۹۰ سالمند زن و باقی نفرات مرد هستند که از شهرستان‌های گنبد، رامیان، مینودشت، کلاله، علی‌آباد کتول، آق‌قلا، مراوه‌تپه، بندر ترکمن، بندرگز، خان ببین، آزادشهر، گمیشان، گالیکش، فاضل‌آباد و مناطق گرگان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

انتهای /گ/ق
 
 

اعزام ۴۰۰ مددجوی گلستانی به عتبات عالیات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.