سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۳ کشته بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

دست کم بیست و سه نفر بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا کشته و ۲۶ نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، دست کم بیست و سه نفر بر اثر ۵۹ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا کشته و ۲۶ نفر زخمی شده اند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر «سنت لوئیس» در ایالت میسوری پنج نفر زخمی شدند. پلیس می‌گوید تیراندازی در خارج از یک کلوب شبانه و پس از درگیری لفظی عده‌ای در داخل این کلوب و ادامه مشاجره تا خارج از این مکان رخ داده است. تیراندازی در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا نیز دو زخمی برجای گذاشت.

پلیس همچنین در حال تحقیق درباره حادثه‌ای است که در بزرگراه «چف منتور» رخ داده و در نتیجه آن یک زن و مرد زخمی شده اند. هنوز اطلاعات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است. تیراندازی در منهتن در ایالت نیویورک نیز به کشته شدن دو نفر منجر شد. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. در این حادثه پدر و پسری شصت و یک ساله و سی و هفت ساله کشته شده اند. پلیس می‌گوید این پسر پس از قتل پدرش خودکشی کرده است.

حادثه‌ای دیگری در بالتیمور در ایالت مریلند نیز به کشته شدن دو نفر منتهی شد. در این حادثه که به گفته پلیس در نتیجه حمله به یک واحد مسکونی صورت گرفته، دو زن چهل و سه ساله و بیست و دو ساله کشته شدند. تیراندازی در «لانگ بیچ» در ایالت کالیفرنیا نیز دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت. تیراندازی در شهر «پیتسبورگ» در ایالت پنسیلوانیا نیز به کشته شدن دو نفر منتهی شد. پلیس می‌گوید تیراندازی در نتیجه تعقیب و گریز یک مظنون رخ داده و در این حادثه یک عابر پیاده نیز قربانی شده است.

بیست و چهار مورد از تیراندازی‌ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، ۱۲۴ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۱ نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شده اند. ۴۸ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارش‌ها، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۸۳ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۴ نفر کشته و ۸۶ نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش‌ تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی خواهد شد.
انتهای پیام/

49 کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.