سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست جالب بابلی ها از وزیر ورزش + عکس

هواداران تیم فوتبال خونه به خونه بایل، از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند تا ورزشگاه بزرگتری را برای میربانی این تیم فراهم کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال خونه به خونه بابل که در رقابت های لیگ آزادگان با کسب 57 امتیاز از 30 بازی و فاصله 3 امتیازی نسبت به نفت مسجد سلیمان در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفته است، فاصله چندانی با لیگ برتری شدن ندارد و هواداران این تیم امیدوارند تا با هدایت دراگان اسکوچیچ بتوانند پس از چندسال به بالاترین سطح فوتبال در ایران برسند.

مازندران چندسالی است که در لیگ برتر نماینده ای ندارد و حالا نه بابلی ها بلکه تمام فوتبال دوستان مازندرانی امیدوار هستند تا خونه به خونه و یا نساجی لیگ برتری شوند و بتوانند از طعم واقعی فوتبال لذت ببرند.

خونه به خونه که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، در بابل و در ورزشگاه 5 هزار نفری هفتم تیر به سختی امتیاز می دهد و این درحالیست که چند هزار هوادار هم همیشه در بیرون از ورزشگاه می مانند و به دلیل پرشدن استادیوم، جواز حضور در داخل را پیدا نمی کنند، مانند دیدار این تیم مقابل نساجی ( ال مازنو ) که حتی خبرنگاران و اصحاب رسانه هم تا دقایقی نمی توانستند به داخل ورزشگاه بروند!

اما طرفداران شیرهای مازنی ( لقب تیم خونه به خونه ) که تنها چند گام تا لیگ برتری شدن فاصله دارند از وزیر ورزش و جوانان و  مسئولان بابل و استان مازندران درخواست کردند تا ورزشگاه بزرگ تری را برای میزبانی این تیم مهیا کنند تا هواداران بیشتری بتوانند به استادیوم بروند.

در اکثر بازی های این تیم در لیگ یک، حضور گسترده هواداران این تیم روی شیروانی‌های ساختمان مجاور استادیوم، تیرهای برقی و ... به سوژه عکاسان تبدیل شده و این ممکن است حتی به قیمت از دست رفتن جان آنها تمام شود.

انتهای پیام/

درخواست هواداران خونه به خونه از سلطانی فر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
نساجی با اون همه طرفدار چنین در خواستی نداره حالا یک تیم سطح پایین ادعاهای این چنینی داره