سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم 100 ثانیه ای کتاب کاشان

نفرات برتر جشنواره فیلم 100 ثانیه ای کتاب مدارس شهرستان کاشان همزمان با روز جهانی کتاب کودک ( ۱۴ فروردین) معرفی می شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقه آبان ماه گذشته همزمان با هفته کتاب در مدارس این شهرستان آغاز شد و تا پایان اسفند ادامه داشت که بعد از بررسی و داوری آثار رسیده، 15 فیلم از مجموع 415  شرکت کننده به عنوان فیلم برگزیده معرفی شد.

سید محسن سکوت، اظهار داشت: برگزیدگان فیلم 100 ثانیه ای کتاب کاشان عبارت از، سید متین راستی الحسینی، فاطمه جمالی، مریم شاكری پور، زینب نوبختیان، افسانه یحیی،فاطمه اسماعیل زاده، عسل تقی زاده، ریحانه رسول زاده، پرنیا مرتضایی، سعیده جمشیدی، دانیال یعقوب وند، مهدی یار نجفی، مهتاب یوسفی، نسرین صالحی، بهاره پیرام هستند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شرکت کنندگان در این جشنواره، باید یک کتاب  داستان را مطالعه کرده و در قالب یک فیلم به مدت 100 ثانیه آن را معرفی کند افزود: رعایت مدت زمان فیلم، کیفیت فیلمبرداری، خلاقیت در فیلمبرداری و ارائه محتوا از جمله شاخص های داوری بود.

به گفته وی، این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس این شهرستان اجرا شد.

کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان در پایان با تاکید بر اینکه  کتاب، مسیر آگاهانه زیستن انسانها را هموار می کند گفت: دانش آموزان ما باید کتابخوانی را از دوران کودکی با نقش بسیار اثربخش و اثرگذار خانواده و مدرسه تجربه کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.