سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان؛

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در جیرفت

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت:سه تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیون ریال در شهرستان جیرفت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در راستای حفظ منابع طبیعی و مبارزه با قاچاق چوب موفق به شناسایی یک قاچاقچی در شهرستان جیرفت شدیم و در پی تماس مردمی با کد ۱۵۰۴ ستاد خبری امداد جنگل و مرتع از وجود دپوی این محموله در یکی از شهرک‌های جیرفت باخبر و پس از اعزام نیرو‌ها به محل از صحت آن مطمئن شدیم.

وی با تقدیر از همکاری مردم در راستای جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی افزود: حسب دستور قضایی پس از حضور در محل یک محموله سه تنی چوب‌آلات جنگلی از نوع طاویق «داغداغان» به ارزش ریالی ۳۵ میلیون ریال کشف شد.

امیر افضلی گفت: این محموله توسط ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت توقیف و سپس به این اداره کل منتقل شد.

سرهنگ امیر افضلی با بیان اینکه نابودی جنگل‌ها بی‌توجهی به نیاز‌های آیندگان و موجب بروز خطرات زیست‌محیطی است. تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تأکید بر اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور است، اظهار کرد: از مردم منطقه جنوب کرمان درخواست می‌شود در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را بلافاصله با کد ۱۵۰۴ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح

کشف چوب قاچاق در جیرفت

برچسب ها: اخباراقتصادی ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.