سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپیدرودى‌ها در آستانه کسر امتیاز

باشگاه سپید رود رشت در آستانه کسر امتیاز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شكايت شيما كريمى بازيكن تيم فوتسال بانوان سپيد رود رشت از اين باشگاه در نهايت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مديران سپيد رود اعلام كرده كه آنها تا تاریخ 15 فروردین‌ماه 97 زمان داشته اند تا مبلغ 9 میلیون و 180 هزار تومان را به این بازیکن پرداخت كنند، در غیر این صورت این باشگاه با کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر و یا محرومیت از نقل‌و‌انتقالات مواجه و محکوم خواهد شد.

در همين راستا نيز شنيده مى شود باشگاه سپیدرود برای فرار از محکومیت‌های احتمالی در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده است تا مطالبات شیما کریمی از طلب‌های فدراسیون فوتبال به این باشگاه کسر و به این بازیکن پرداخت کند.

خراسانى: خطر سقوط سپیدرود را تهدید نمی کند

خراسانى در گفتگو با خبرنگار ما درباره خطر کیر امتیاز و سقوط باشگاه سپید رود مبنى بر شکایت شیما کریمى گفت: نامه اى از سازمان لیگ به ما ابلاغ شد که در تاریخ ١٥ فروردین بدهى کریمى را پرداخت کنیم. در نهایت با توجه به تعطیلات این امر میسر نشد، اما با وجود نشست هاى متعددى که با این فرد داشتیم مشکلى باشگا را تهدید نمى کند.

سخنگوى باشگاه سپید رود افزود: قرار است طى روزهاى شنبه و یکشنبه به تعهدات خود نسبت به این پرونده که به دوران مدیران قبلى هم ربط پیدا مى کند رسیدگى کنیم و خطر سقوط هم ما را تهدید نمی کند.

گفتنى است تيمى كه شيما كريمى در آن بازى مى كرده که ٢ سال است منحل شده است.

انتهای پیام/

اخبار باشگاه سپیدرود رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.