سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات پست های هلال احمر در خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره‌مندی بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات پست های هلال احمر در استان خبر داد.

خامسان مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: باهدف پیشگیری و کاهش حوادث ترافیکی جوانان هلال احمر در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸اسفندماه سال۹۶ لغایت ۱۴اردیبهشت سال جاری در ۲۴ محل پر تردد استان پست هایی برپا شد که بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات آن بهره‌مند شدند .

وی با بیان اینکه در ایام اجرای طرح بطور متوسط هر روز ۴۸نفر در قالب ۲۴تیم در پست ها به ارائه خدمات پرداختند، افزود: ۳هزار و ۸۹۵نفر در ایستگاه‌های سلامت، سه هزار و ۵۵۴ خردسال در فضای دوستدار کودک و ۸۰۰مسافر برای اقامه نماز از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.


خامسان با اشاره به اینکه کاهش خطای انسانی در سوانح ترافیکی مستلزم فرهنگ سازی است، گفت: علاوه بر توزیع ۳۷هزار و ۵۹۳بسته فرهنگی از قبیل بروشور، ویژه نامه و غیره بین مسافران، کمپین ملی "نه به تصادفات " راه اندازی شده است که بیش از ۲هزار و ۸۵۳نفر با امضای میثاق نامه به کمپین مذکور پیوستند.

وی افزود: در روز سیزده فروردین در شهرستان های استان، اعضای جوانان هلال احمر بین گردشگران به توزیع کیسه زباله و همچنین به پاکسازی برخی از مناطق گردشگری از زباله های رهاشده، پرداختند.
انتهای پیام/ب


پیوستن بیش از ۲هزار و 853 مسافر نوروزی خراسان جنوبی به کمپین ملی "نه به تصادفات "

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.