سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی رم: داور و اشتباهات بازیکنانم عامل شکست ما بود

سرمربی تیم فوتبال رم پس از شکست 4-1 تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، اشتباهات داور و بازیکنانش را عامل این شکست سنگین دانست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ موفق شد با نتیجه 4-1 رم را در هم بکوبد.
در این دیدار دنیله دی روسی و مانولاس از رم دو گل اول بازی را وارد دروازه خود کردند.اما سرمربی رم معتقد است داور دو پنالتی هم برای تیم او نگرفت.
اوزبیو دی فرانچسکو سرمربی رم پس از بازی به خبرنگاران گفت: " دانیله اشتباهی را مرتکب شد که همیشه می تواند اتفاق بیافتد و مانولاس هم بدشانسی آورد، البته ما اشتباهاتی انجام دادیم اما بارسلونا بدون کمک داوران هم به اندازه کافی خوب است. "


"خطای سمدو روی ژکو یک پنالتی واضح بود و ما می توانستیم با پلگرینی پنالتی دیگری داشته باشیم.با توجه به نوع بازی ما این نتیجه کاملا ناعادلانه است، بسیار اهمیت داشتیم. آنها چهار گل زدند و با توجه به چیزی که ما دیدیم ،پذیرش این نتیجه بسیار سخت بود.
"ما در پاس های نهایی اشتباه کردیم، اما میل و استعداد خود را برای کسب نتیجه خارج از خانه، نشان دادیم . ما بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم و بهای اشتباهاتمان را پرداختیم."

انتهای پیام/


سرمربی رم داور را عامل باخت تیمش دانست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.