سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب نیروی استخدامی در آموزش و پرورش خراسان شمالی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سهمیه استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی در آزمون اردیبهشت امسال ۲۳۵ نفر است.


قنبرعلی خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش از شرایط استخدامی و رشته‌های مورد نیاز، آگاهی کسب کنند.
خوش آینه با بیان اینکه داوطلبان در صورت قبول شدن در این آزمون می‌توانند در همه شهرستان‌ها به جز مراکز استان مشغول به خدمت شوند، افزود: مهرماه امسال حدود ۷۰۰ نیروی بازنشسته در آموزش و پرورش خواهیم داشت، ولی با وجود اینکه این نیرو‌ها از چرخه کار خارج می‌شوند، حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نیرو کسری داریم که این کمبود، با دبیران موظفی جبران می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۶۳۰ معلم حق التدریس هم اکنون در استان مشغول کار هستند، گفت: معلمان حق التدریس هم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند با این حال سال آینده به صورت حق التدریس هم جذب خواهند شد و احتمال تبدیل وضعیت آنان به پیمانی وجود خواهد داشت.
انتهای پیام/ط


فعالیت ۶۳۰ معلم حق التدریس در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.