سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم رژیم صهیونیستی از نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای کاهش تنش در سوریه ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن ابراز ناخرسندی از نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای کاهش تنش در سوریه با ادعای اینکه این نشست مورد تایید سازمان ملل متحد نیست، گفت: آن‌ها می‌خواهند بدون حضور آمریکا آینده سوریه را تعیین ‌کنند.

روسای‌جمهور ایران، روسیه و ترکیه روز چهارشنبه در نشستی در آنکارا درباره ادامه اقدامات مشترک برای کاهش تنش‌ها در سوریه گفتگو کردند.

انتهای پیام/

واکنش لیبرمن به نشست سه جانبه درباره سوریه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
چقدر اینا دو رو هستن این رژیم صهیونیستی.اینا سازمان ملل رو قبول ندارن الان میگن این نشست مورد تایید سازمان ملل متحد نیست، بخدا اینا دیگه چقدر بدبختن .بعدشم پیر که شدی نمیبینی امریکا با انتخاب ترامپ به نابودی رفت جوری که دیگه نمیتونه چیکار کنه .حتی خودشونم گفتن تاریخ انقضاشون سر امده اگرم نمیگفتن بازم معلوم بود .پس چطوری توقع داری به این کشور اعتماد کنن با اون بی اعتمادی که خودش باعث شده
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
به زودی در باره آینده فلسطین اشغالی مذاکره میکنیم
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
لیبرمن جنایتکار شده قاضی سازمان ملل ، نشست کشورهای ایران و روسیه و ترکیه یک اقدام مثبت برای برقراری ارامش در منطقه است . وجود ارامش در منطقه با ماموریت رژیم اشغالگر قدس مغایرت دارد و نمی تواند انرا ببیند .