سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری فینال جام حذفی در خوزستان تایید شد

دیدار تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی به احتمال زیاد در خرمشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مکاتبه‌ هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اخذ میزبانی فینال جام حذفی کشور در کرمانشاه، یکی از مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که این مسابقه به طور قطع در خوزستان برگزار خواهد شد و ابتدا اولویت آنها برگزاری مسابقه میان استقلال تهران و خونه به خونه بابل در خرمشهر است و اگر کیفیت زمین مسابقه خوب نباشد، در شهری دیگر در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی استقلال تهران و خونه به خونه بابل به ترتیب صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را شکست دادند و  به عنوان 2 فینالیست این رقابت ها راهی فینال شدند.

در روزهای اخیر مسئولان سازمان لیگ از روزهای 12 یا  13 اردیبهشت به عنوان تاریخ برگزاری فینال جام حذفی یاد کرده اند و به احتمال زیاد در خرمشهر برگزار می شود و به طور قطع در استان کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

استقلالی ها امیداورند با پیروزی مقابل خونه به خونه، قهرمان جام حذفی شوند و همراه با پرسپولیس، سوپرجام احتمالی فوتبال ایران را برگزار کنند.

انتهای پیام/

برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.