سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفقی: امسال مشکلات والیبال را برطرف خواهیم کرد

رییس سازمان لیگ والیبال گفت: از بدو شروع سال جدید، ۳ مشکل اصلی لیگ والیبال را برطرف خواهیم کرد.

محمد حسین شفقی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با شروع لیگ برتر والیبال و شرایط حاکی و برنامه های سازمان لیگ والیبال گفت: از زمان شروع سال جدید می کوشیم تا مشکلات والیبال را برطرف کنیم، ما 3 مشکل اصلی داریم که عبارتند از کفپوش های سالن ها، سکو های داوری و مشکل از همه مهم تر ویدیو چک و ما در فکر آن هستیم تا به تیم های سور لیگی خود ابلاغ کنیم تا به فکر این 3 مشکل باشند.

در سال جدید مسابقات بسیاری را در والیبال خواهیم داشت

شفقی گفت: در سال جدید در فکر آن هستیم تا مسابقات جام در جام  را به والیبال اضافه کنیم تا همراه با لیگ و جام حذفی برگزار شود و همه ی تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال بتوانند در این مسابقات حضور یابند.

شفقی همچنین در رابطه با استفاده از ویدیو چک در لیگ والیبال اظهار کرد:ما در نظر داریم همراه با همکاری باشگاه ها سیستم ویدیو چک را برقرار کنیم و با مسئولان این بخش صحبت کرده ایم تا تیم ها بتوانند مراجعه کنند و پس از تهیه آن، از این تکنولوژی بهره ببرند. ممکن است در ابتدای بهره گرفتن از این سیستم مشکلاتی وجود داشته باشد که امری طبیعی است.

تیم بانک سرمایه تا 27 فروردین ماه برای اعلام وضعیت زمان دارد

رئیس سازمان لیگ والیبال همچنین در رابطه با شرایط تیم بانک سرمایه افزود: تیم بانک سرمایه تا 27 فرودین فرصت دارد آمادگی خود را اعلام کند، تا بتوانیم نام نماینده ایران را برای مسابقات آسیایی اعلام کنیم. این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد که این وضعیت تیم اعزامی ما مشخص باشد زیرا آبروی والیبال ایران در میان است. در صورتی هم که تیم بانک سرمایه حاضر به حضور  در مسابقات نباشد از تیم دیگری با شرایط مطلوب استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.