سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته حمایت از کالای ایرانی در شهرک های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمیته ویژه حمایت ازکالای ایرانی با رویکرد حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر درشهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: کمیته ویژه حمایت کالای ایرانی با رویکرد حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی برای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی تشکیل شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: بخش عمده‌ای از تولید کالا و محصولات در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود و این شهرک‌ها مهمترین زیرساخت تولید کالای ایرانی محسوب می‌شوند.

فتوحی ادامه داد: فعالیت این کمیته با هدف تقویت و حمایت از واحد‌های صنعتی انجام می‌شود تا با تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین الزامات حمایت از کالای ایرانی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرارو فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی است که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق شده و زمینه لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار درقالب شهرک‌های صنعتی فارس فراهم شده است.

فتوحی بیان کرد: در استان فارس با ایجاد ۶۱ شهرک صنعتی فعال، ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری، استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و در نتیجه تولید کالا‌ها و محصولات داخلی، فراهم شده است و با توجه به سهم بیش از ۹۵ درصدی صنایع کوچک و متوسط از کل صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس، تداوم برنامه‌های حمایتی و نیز در نظر گرفتن سایر خدمات متنوع حمایتی از این صنایع ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزایش ارایه خدمات و حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران و صنعتگران، استفاده بهینه از انرژی و نیروی انسانی و روان‌سازی و تسهیل در امور صنعتگران را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در راستای حمایت از تولید محصول ایرانی و اشتغال پایدار در این شرکت عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/ر

شهرک صنعتی فارس کمیته حمایت کالای ایرانی تشکیل داد

برچسب ها: صنعت ، اخبر اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.