سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نوروز ۹۷؛

بیش از ۵۰ پرواز از فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک انجام شد

جانشین مدیرکل فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک گفت: ۵۲ پرواز از فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک در ایام نوروز انجام شد.

ابوالفضل غلامی جانشین مدیرکل فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: از ۲۹ اسفند سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین سال جاری ۵۲ پرواز از این فرودگاه انجام‌شده و بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی از این طریق جابه‌جا شدند.

وی افزود: افزایش پرواز‌ها از اواخر اسفند ماه از هفته‌ای ۲۸ پرواز که به‌صورت معمول از فرودگاه کنارک انجام می‌شود به هفته‌ای ۳۴ پرواز رسیده است و بسیاری از ایرلاین‌ها نیز پرواز‌های فوق‌العاده در اواخر اسفند ماه و اواسط نوروز از مراکز جمعیتی به مقصد چابهار برقرار کردند.

وی افزود: بیشترین رشد پرواز‌ها از ۲۰ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۷ بوده است و در این مدت ۹۳ پرواز از فرودگاه چابهار-کنارک انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

جانشین مدیر کل فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک بابیان اینکه در نوروز ۹۷ روزانه ۴ تا ۵ پرواز از فرودگاه کنارک انجام‌شده، تصریح کرد: پرواز‌های نوروزی از ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین‌ماه سال جاری انجام‌شده که در این‌مدت ۵۲ پرواز از مقاصد تهران، شیراز، بندرعباس، زاهدان، مشهد، دبی و مسقط به فرودگاه بین‌المللی «چابهار-کنارک» انجام‌شده و بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی از این طریق جابه‌جاشدند.

انتهای پیام/گ

پروازهای نوروزی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.