سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

100 درصد مردم ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند

بیش از 69 هزار مشترک شهرستان ایلام از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که بدین ترتیب، 100 درصد جمعیت خانوار شهری این شهرستان را شامل می‌شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عباس شمس اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، در بازدید جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام و هیئت همراه، در جمع مردم دهستان بولی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این شهرستان در مجموع بیش از 840 کیلومتر شبکه توزیع اجرا، بیش از 30 هزار انشعاب نصب شده و بیش از 69 هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که 100 درصد جمعیت خانوار شهری این شهرستان را شامل می‌شود.


شمس‌اللهی در ادامه با اشاره به این که 49 روستا نیز از توابع این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند گفت: این در حالی است که عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به دهستان گنجوان بخش چوار از توابع شهرستان ایلام با 30 کیلومتر شبکه توزیع، 250 انشعاب و بهره‌مندی 300 خانوار از نعمت گاز طبیعی نیز به زودی از سوی پیمانکار آغاز خواهد شد.


وی تصریح کرد: پیمانکار پروژه انتخاب شده و انشاالله با همکاری و همراهی مردم منطقه بتوانیم پروژه را به سرانجام برسانیم و در زمستان امسال شاهد بهره مندی مردم عزیز و شریف دهستان بولی از نعمت گاز طبیعی باشیم.


در پایان، میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به تشریح وضعیت عملیات گازرسانی در شهرستان ایلام اشاره کرد و گفت: وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان و دهستان مذکور بسیار رضایتبخش و نشانه همکاری تمامی کارکنان شرکت گاز استانی است. وی همچنین از خدمات ارزنده مهندس شمس‌اللهی مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ع

100 درصد جمعیت خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.