سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم استقلال خوزستان فصل را از دست داد

مهاجم برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت، ادامه لیگ برتر هفدهم را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جونیور مارینی، مهاجم 25 ساله باشگاه استقلال خوزستان که در ابتدای لیگ هفدهم به این تیم پیوست و در لیگ و جام حذفی عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد 8 گل به ثمر برساند، به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داد.

او اهل شهر کامپوگرانده برزیل است و سابقه بازی در تیم‌های فلامینگو اس. پی، اولاریا، لوندرینا، گواراتینگوئتا، آتلتیکو ساروکابا، سائوپائولو آر. اس برزیل و گاندزاسار کاپان ارمنستان را داشته و همچنین اولین تجربه خارجی این بازیکن در لیگ برتر ارمنستان بوده است.

استقلالی‌ها که با ۲۶ امتیاز درجایگاه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و با برد در دیدار با گسترش فولاد، می‌توانند تا رده دوازدهم جدول بالا بیایند، امیدوار بودند تا با حضور مارینی بتوانند در لیگ ماندگار شوند و حالا با از دست دادن این بازیکن، کار سختی برای بقا خواهند داشت.

البته آبی پوشان برای تقابل با گسترش فولاد ۴ بازیکن مصدوم و محروم (جونیور مارینی، محمد امین آرام طبع، موسی کولیبالی و سلمان بحرانی) دارند و باید دید در دیدار ویسی و کریمی چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز، روز جمعه و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جونیور مارینی فصل را از دست داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.