سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ایلام

رئیس حوزه هنری استان ایلام گفت:برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از ۱۶ فروردین ماه با غبارروبی مزار شهدا آغاز می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمدعلی قاسمی اظهار کرد:  با توجه به برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های این هفته در اسفند سال گذشته ، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نهاد کتابخانه‌های استان، بسیج هنرمندان، دفتر امور اجتماعی استانداری، اوقاف و امور خیریه هر کدام برنامه‌هایی را ارائه کرده‌اند که تصویب شده و اجرا خواهد شد.

وی افزود:هنرمند انقلابی همواره نسبت به تحولات جامعه احساس دین می‌کند و تلاش می‌کند متناسب با شرایط و جامعه‌ی بومی خود به جنبه‌های مختلف هنر پویایی دهد.

رئیس حوزه هنری استان ایلام بیان کرد:هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور دغدغه‌ها و تلاش‌های شهید آوینی برای ارتقاء هنر انقلابی است و  در این هفته سلسله برنامه‌هایی با مشارکت همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی انجام خواهد گرفت.

قاسمی گفت: تجلیل از هنرمندان افتخارآفرین، دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند، برگزاری سلسله نشست‌هایی با موضوع هنر انقلاب اسلامی با حضور اساتید در صدا و سیما، نمایش فیلم با موضوع انقلاب اسلامی در سینما فرهنگ، برگزاری مسابقه ادبی بین دانش‌آموزان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع هنر انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، مسابقه کتابخوانی و غبارروبی حرم مطهر امامزاده علی‌صالح توسط هنرمندان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: تجلیل از خالقان آثارهنری و برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی تصریح کرد: هنرمند انقلابی همواره نسبت به تحولات جامعه احساس دین می‌کند و تلاش می‌کند متناسب با شرایط و جامعه‌ی بومی خود به جنبه‌های مختلف هنر پویایی دهد.

 

انتهای پیام/ع

معرفی برنامه های هفته هنر انقلاب در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.