سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین خبرها از جانمایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

علی اکبر اشعری گفت: امسال فضای مسقف نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال های قبل افزایش پیدا کرده است.

علی اکبر اشعری، عضو شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و رئیس جشنواره خاتم در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: شورای برنامه ریزی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارهای برگزاری نمایشگاه کتاب را انجام می دهد. جانمایی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران طبق سال هایی است که نمایشگاه کتاب تهران در مصلای تهران برگزار می شد.

وی افزود: تنها تفاوت سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  با سال هایی که نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شد،  در این است که امسال فضای بیشتری از رواق ها در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است. امسال فضای مسقف سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به آن سال ها  افزایش پیدا کرده است.

رئیس جشنواره خاتم در خصوص این جشنواره ادبی بیان کرد: داوری های سومین دوره برگزاری جشنواره خاتم تقریبا  تمام شده است و شنبه جلسه آخر داوری این جشنواره برگزار می شود. اختتامیه این جشنواره ادبی قرار است در روز دوشنبه 27 فروردین ماه ساعت چهار بعداز ظهر در سالن شهرکتاب واقع در خیابان احمد قصیر (بخارست) برگزار شود. در روز اختتامیه سومین دوره جشنواره خاتم فراخوان چهارمین دوره برگزاری این جشنواره ادبی منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.