سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دورهمی شفر و کی روش در فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال درصدد فراهم کردن مقدمات برگزاری جلسه‌ای میان شفر و کی روش است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به احتمال فراوان امروز «چهارشنبه» کارلوس کی روش و وینفرد شفر سرمربی استقلال جلسه‌ای را برگزار می‌کنند.

شفر تمایل زیادی به تعامل با کی روش دارد و احتمال دارد جلسه او و کی روش امروز برگزار شود.

ستاره الهلال غایب بازى مقابل استقلال

نواف العابد ستاره الهلال به دلیل مصدومیت بازی هفته دیگر لیگ عربستان را از دست داده و به احتمال زیاد در مقابل استقلال هم غایب خواهد بود.

زمان سفر استقلال به کویت برای دیدار با الهلال

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهى رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا روز ٢٧ فروردین در کویت مهمان الهلال عربستان است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته استقلالی‌ها قرار است ساعت ۱۱ صبح روز ۲۳ فروردین راهى کویت شوند و در هتل جمیرا سلیمه مستقر می شوند.

زمان بازگشت مصدومان استقلال

برزای مهاجم تیم فوتبال استقلال از فردا در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. این بازیکن به دیدار مقابل سیاه جامگان نمى رسد.

فرشید باقری دیگر بازیکن مصدوم استقلال نیز این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است و او از ٢ هفته دیگر می‌تواند برای استقلال بازی کند و به این ترتیب بازیکن آبى پوشان به دیدار سیاه جامگان نمى رسد و در بازى با الهلال مى تواند تیمش را همراهى کند.

تیام و مجید حسینی نیز همچنان به فیزیوتراپى مى پردازند و طبق صلاح دید شفر هر ٢ بازیکن در دیدار با سیاه جامگان غایب هستند و در بازى با الهلال مى توانند تیمشان را همراهى کنند.

زمان نشست خبرى شفر

وینفرد شفر ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با سیاه‌جامگان پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

شاکی بودن استقلالى‌ها از حسن زمانی

زمانی به خاطر مصاحبه‌ای که بعد از بازی با العین انجام داده بود ۵ هزار دلار جریمه شد و در همین راستا شنیده مى شود با اوضاع نامناسب مالى باشگاه دیگر مدیران نیز از پرداخت چنین مبلغى آن هم از حساب باشگاه ناراحت هستند و از طرفى هم شنیده مى شود از وزارت ورزش و جوانان نیز توصیه شده تا این مبلغ از حساب باشگاه کسر نشود و شخص مورد نظر جریمه را بدهد که البته هنوز این موضوع به طور رسمى تایید نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
شفر مو طلايي