سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴۲ درصدی تصادفات جاده‌ای استان بوشهر در ایام نوروز

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: طی تعطیلات نوروزی امسال، تصادفات فوتی در استان بوشهر ۴۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ حیدر سوسنی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهبود عبور و مرور در استان و کاهش ترافیک طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۴ اسفند تا پایان ۱۳ فروردین اجرا شد.

وی از افزایش ۱۴ درصدی تصادفات در سطح استان بوشهر طی مدت اجرای طرح نوروزی خبر داد و اضافه کرد: در مجموع شاهد وقوع ۳۲۱ فقره تصادف از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بوده‌ایم.

سوسنی همچنین با اشاره به کاهش ۴۲ درصد تصادفات منجر به فوت در استان طی این مدت بیان کرد: سال گذشته ۱۹ فقره تصادف منجر به فوت در استان داشتیم که امسال به ۱۱ فقره کاهش یافت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در زمینه تصادفات جرحی نیز ۳۷۳ فقره تصادف شاهد افزایش ۲۴ درصدی هستیم و در زمینه تصادفات خسارتی هشت درصد کاهش را داریم.

وی پرحادثه‌ترین محور در استان را محور برازجان - دالکی و محور گناوه - دیلم عنوان کرد و افزود: پرترافیک‌ترین محور نیز محور بوشهر - گناوه، گناوه - دیلم و دالکی - کنارتخته بوده است.

سوسنی خاطرنشان کرد: در مجموع سه هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل نیروی انتظامی استان بوشهر در اجرای طرح نوروزی پلیس همکاری لازم را داشته‌اند.

انتهای پیام/م

تصادف های فوتی در استان بوشهر ۴۲ درصد کاهش یافت

برچسب ها: حوادث ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.