سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود کامیون به جاده هراز ممنوع

آمد وشد انواع وسایل نقلیه سنگین در جاده هراز ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک هم اکنون در جاده هراز محدوده پارک جنگلی تا نارنجستان به سمت تهران نیمه سنگین است.

وی افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع وسیله نقلیه در جاده‌  هراز محدوده آب اسک به سمت رودهن و جاده چالوس از مرزن آباد به کرج عصر روز‌های ۱۶ و ۱۷ فروردین یکطرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد روز جمعه ۱۷ فروردین از کرج به  چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد در همین روز از چالوس به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ممنوعیت آمد وشد وسایل نقلیه سنگین در جاده چالوس و هراز از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد،گفت: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ فروردین از تهران به آمل و بر عکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۷ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است و با علام ماموران پلیس راه  آمد وشدوسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع کامیون، کامیونت و تریلر از ساعت ۶ تا ۲۴ روز ۱۷ فروردین در جاده سوادکوه از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع می‌شود.

وی گفت: آمد وشد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در این مدت در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۵ فروردین تا ۶ صبح شنبه ۱۸ فروردین ممنوع است.

انتهای پیام/ر

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

برچسب ها: وضعیت راه ، جاده هراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.