سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در دیدار با عزت شاهی:

وقتی قهرمانانی همچون شما گمنام بمانند، فرصت جولان دادن برای قهرمانان بدلی فراهم می‌شود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: وقتی قهرمانانی مانند شما گمنام باقی بمانند، قهرمانان بدلی مجال جولان دادن پیدا می‌کنند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ضمن حضور در منزل عزت الله مطهری (عزت شاهی) از مبارزان با سابقه قبل از انقلاب، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به نقل از روابط عمومی دفتر جلیلی، وی با تاکید بر اینکه ما در معرفی امثال شما کوتاهی داشته ایم، گفت: وقتی قهرمانانی مانند شما گمنام باقی بمانند، قهرمانان بدلی مجال جولان دادن پیدا میکنند و وظیفه بزرگ امروز ما این است که بتوانیم مجاهدت های امثال شما و رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جدید نشان دهیم.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه چند هفته قبل بازدیدی از کتابفروشی های جلوی دانشگاه تهران داشتم، گفت: باعث تاسف است که امروزکتاب هایی سعی در تحریف تاریخ و تطهیر رژیم پهلوی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به عزت شاهی گفت: امروز افرادی مثل شما به عنوان شاهدان گویای آن دوران که با همه وجود سخت ترین شکنجه ها ی ساواک را تحمل کردید باید برای نسل جدید جنایات رژیم پهلوی را بیان کنید که البته چاپ خاطرات شما گامی بسیار ارزنده دراین زمینه بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پایان از این مبارز قبل از انقلاب خواست تا بیشتر در مجامع عمومی و دانشگاهی حاضر شود و به بیان خاطرات و تحلیل هایش از جریان انقلاب اسلامی بپردازد چرا که این کار امروز یک «ضرورت» است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.