سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مناسب به 40 هزار مسافر نوروزی توسط هلال احمر اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به بیش از ۴۰ هزار مسافر در ۴ روز آخر تعطیلات نوروزی خدمات مناسبی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در جلسه تشریح ارائه خدمات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار داشت: 60 نفر حادثه‌دیده در ایام تعطیلات نوروزی در اردبیل امدادرسانی شدند و به بیش از 40 هزار مسافر در 4 روز آخر تعطیلات نوروزی خدمات مناسبی ارائه شد.

وی افزود: این افراد در 14 فقره حادثه شامل 9 فقره تصادف جاده ای، 2 مورد خدمات حضوری، یک فقره حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد خدمات مناسبتی و یک مورد حادثه کوهستان دچار حادثه شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: 36 نفر در حوادث جاده‌ای، 2 نفر مراجعه کننده حضوری، یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی، 10 نفر خدمات مناسبتی و 11 نفر در حادثه کوهستان دچار حادثه دیدگی شده بودند.

غیبی با اشاره به اینکه در این حوادث 26 نفر مصدوم شده بودند، تصریح کرد: 19 نفر در حوادث جاده ای، 2 نفر مراجعه کننده حضوری و 5 نفر در برنامه های مناسبتی دچار مصدومیت شده و 3 نفر مصدوم شده در برنامه مناسبتی به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه 14 نفر از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شدند، اظهار کرد: 10 نفر از آنها در تصادفات جاده ای، 2 نفر مراجعه کننده حضوری و 2 نفر هم از مصدومان برنامه‌های مناسبتی بودند.

وی اظهار کرد: در این حوادث 88 نفر از عوامل جمعیت هلال احمر استان در قالب 31 تیم عملیاتی و با به کارگیری 33 دستگاه ناوگان شامل خودروی آمبولانس و خودروی ست نجات به یاری هموطنان شتافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی 4 روز آخر تعطیلات نوروزی یعنی از 10 تا 13 فروردین عوامل جمعیت هلال احمر استان به 40 هزار و 665 نفر از مسافران خدمات ارائه کردند که از این تعداد به 31 هزار و 801 مسافر در پست های ثابت و 8 هزار و 864 نفر در پست های سیار خدمات متعدد ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این روزها 107 نفر از خواهران و 92 نفر از برادران عضو جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشارکت داشتند، تصریح کرد: 166 نفر از اعضای کانون جوانان، 10 نفر اعضای کانون دانشجویی، 7 نفر عضو کانون دانش آموزی، 10 نفر از کانون روستایی و 13 نفر از کانون غنچه ها در این برنامه ها مشارکت کردند.

غیبی افزود: این خدمات در 15 پست ثابت، 6 پست سیار، 14 فضای دوستدار کودک، 14 خیمه نماز و 14 ایستگاه سلامت به مسافران ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در این مدت برای 2 هزار و 58 خدمات کنترل فشار خون ارایه شده، 974 نفر از فضای دوستدار کودک و 818 نفر از خیمه نماز استفاده کرده و 2 هزار و 215 نفر هم به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند و 18 هزار و 544 نقشه، 18 هزار و 562 بروشور و 19 هزار و 383 عدد سایر محصولات توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی به 60 نفر حادثه دیده در ایام تعطیلات نوروزی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.