سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم تصدیق انتخابات روسیه تقدیم پوتین شد

رئیس کمیته مرکزی انتخابات روسیه حکم تصدیق ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین را تقدیم او کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «الا پامفیلوا»، رئیس کمیته مرکزی انتخابات روسیه روز سه‌شنبه حکم تصدیق انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را تقدیم او کرد. طی این حکم انتخاب پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه که در ماه مارس برگزار شد، مورد تصدیق قرار گرفت.

سرویس خبری کرملین اعلام کرد رئیس کمیته مرکزی انتخابات روسیه در نشستی با رئیس جمهور این کشور گفت: من می‌خواهم پیروزی قاطع و مسلم شما در انتخابات ریاست جمهوری کشور را تبریک بگویم و حکم تصدیق انتخابات را تقدیم شما کنم.

پوتین نیز در این دیدار با تشکر از رئیس کمیته مرکزی انتخابات روسیه، فعالیت‌های این کمیته را اقدامی مهم برای کشور عنوان کرد.

پوتین در این نشست به پامفیلوا گفت: از شما بسیار تشکر می‌کنم. همچنین مایل هستم موجبات تشکر و قدردانی خود از تمامی همکاران شما که در طول انتخابات ریاست جمهوری در این کمیته مشغول به فعالیت بودند ابراز دارم.

رئیس جمهور روسیه در ادامه افزود: فعالیت شما کاری بزرگ و مهم برای روسیه بود. همانطور که بسیاری اعلام کردند انتخابات اخیر در کشور ما شاید شفاف‌ترین و سالم‌ترین انتخابات در تاریخ روسیه به حساب آید.

ولادیمیر پوتین توانست در انتخابات 18 مارس در روسیه با کسب 76.69 درصد آرا از مجموع کل مشارکت 67.54 درصدی مردم این کشور در انتخابات، با قاطعیت بار دیگر رئیس جمهور این کشور شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.