سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث پایانه شرق تبریز برای کاهش ترافیک در مرکز شهر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریزاز احداث پایانه شرق تبریز برای کاهش ترافیک در مرکز شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قلی‌زاده مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز با اشاره به اینکه علاوه بر مسیر‌های داخلی، چهار شرکت بین المللی نیز در پایانه مرکزی مشغول به فعالیت هستند، گفت: شرکت‌های بین‌المللی در مناطق آسیای میانه از جمله گرجستان، ارمنستان، باکو و ترکیه به صورت روزانه سرویس ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به ایجاد سامانه اینترنتی می‌توان بلیط‌ها را به صورت اینترنتی خریداری کرد و البته روش مکانیزه نیز وجود دارد و در پایانه مرکزی بلیط فروخته می‌شود.

قلی‌زاده، احداث یک پایانه در شرق تبریز را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پایانه در حوالی سه‌راهی اهر احداث خواهد شد و زمین آن تهیه شده و بعد از انجام مراحل اداری احداث می‌شود.

وی افزود: احداث پایانه شرق تبریز یکی از راه‌های کاهش ترافیک در مرکز شهر خواهد بود و افراد و مسافران مناطق شمال و شرق تبریز می‌توانند از طریق پایانه شرق تبریز اقدام به سفر کنند و دیگر نیازی به حضور در پایانه مرکزی نخواهند داشت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سواری از پایانه مرکزی تبریز سرویس دارند.

وی ادامه داد: آمار دقیق خروجی، روزانه مسافران ۱۵ هزار نفر بوده و به همان میزان نیز آمار ورودی داریم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز ابراز کرد: سال گذشته ۴ میلیون و ۵۷۱ هزار نفر مسافر از طریق پایانه‌های تبریز وارد استان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در پایانه مرکزی تبریز و سایر ایستگاه‌های این شهر نزدیک به ۸۰ مقصد با مسیر مستقیم از طریق اتوبوس‌های عادی، وی آی پی، ویژه، مینی‌بوس و سواری وجود دارد.

 

انتهای پیام/ش

فروش بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی

برچسب ها: ترافیک ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.