سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش ازچهار هزار ماموریت از سوی اورژانس ۱۱۵ یزد/ افزایش ۲۰ درصدی حوادث ترافیکی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد گفت:در ایام نوروز امسال ۱۳ نفر در حوادث ترافیکی استان جان باخته اند که نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۷ تا امروز بیش از ۴۰۰۰ ماموریت از سوی اورژانس استان یزد انجام شده است که ۱۲۰۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۲۸۰۰ ماموریت غیر ترافیکی بوده است.

احمد دهقان  افزود:آمار ماموریت‌های ترافیکی انجام شده ازسوی  اورژانس ۱۱۵ دراین ایام نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان اورژانس ادامه داد:در این ماموریت‌ها ۱۱۵۰ نفر از سوی کارشناسان اورژانس در محل درمان شده اند و ۲۱۰۰ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند که ۳۰ درصد از ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

دهقان همچنین تصریح کرد: متاسفانه در ایام نوروز ۱۳ نفر در حوادث ترافیکی استان جان باخته اند که نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

این مقام مسؤل با اشاره به اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۳ پرواز از سوی بالگرد‌های اورژانس هوایی انجام شده است گفت:طی این ماموریت‌ها ۲ بیمار به مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند که ۱ مورد از این بیماران مصدوم حوادث ترافیکی بوده است. لازم به ذکر است بیشترین حوادث ترافیکی مربوط به محور‌های مواصلاتی عقدا به اردکان و مهریز به یزد بوده است.

دهقان همچنین خاظر نشان کرد خوشبختانه امسال در روز سیزده فروردین نسبت به سال گذشته شاهد کاهش خطرات و صدمات ناشی از حوادث بوده ایم و هیچ گونه حادثه منجر به فوت در استان گزارش نشده است.

وی در پایان یادآور شد:طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۷ از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت و ۵۳ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ۱ پایگاه اورژانس هوایی استان در این طرح خدمات فوریت‌های پزشکی را به هموطنان ارایه می‌نمایند.

انتهای پیام/ ی

فوت  ۱۳ نفر در حوادث ترافیکی  در استان یزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.