سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

کشف و معدوم سازى ١٣٤١ تن موادغذایى فاسد و غیربهداشتى در ایام نوروز

مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت از معدوم‌سازى ١٣٤١تن موادغذایى فاسد در طرح سلامت نوروزى تا ١٣ فروردین خبر داد.

سید رضا غلامی مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوزه بهداشت محیط از ١٥ اسفند ٩٦ تا پایان روز ١٣ فروردین، اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت، ٧٨٢ هزار و ٣٦٣ مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن با تاکید بر مراکز و اماکن حساس را انجام داده اند.

وى با اشاره به اهم فعالیت هاى انجام شده در طرح سلامت نوروزى بهداشت محیط عنوان کرد: در طول این مدت ٢٧ هزار و ٩٥١ بازدید از مراکز و اماکن بین راهی و ١٨ هزار مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی انجام شده که در این بازرسی ها، ٢ هزار و ١١٢ اماکن متخلف بهداشتی پلمپ و ١٠ هزار و ٢٢١ مرکز و مکان متخلف بهداشتی نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت توانستند بیش از ٤٠٥ و ٦٤٠ هزار مورد کلرسنجی براى بررسى سلامت آب آشامیدنى انجام دهند.

تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی تا نیمه فروردین

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم سازی ١٣٤١ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط وزارت بهداشت خبر داد و افزود: طرح سلامت نوروزى تا پایان روز ١٥ فروردین ادامه دارد و برنامه نظارت بر اماکن عمومى، تفرجگاه‌ها، رستوران هاى بین راهى، آب هاى آشامیدنى و غیره  در معاونت هاى بهداشتى دانشگاه هاى علوم پزشکى انجام مى شود.

وى یادآور شد: در روزهاى عادى و ساعات ادارى ٢٧٠٠ تیم بهداشتى (حدود ٦ هزار نفر) و در ساعات غیر ادارى و تعطیلات (٢ تا ٨ شب) ١٢٤٠ تیم بهداشتى ٢ نفره نظارت بر بهداشت را انجام مى دهند.

انتهاى پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
اینهمه فاسد مواد غذایی غیر بهداشتی آخه چرا !!!!مسئولان یه فکری بکنه و راه حل پیدا کنید لطفا.