سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۲ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود رشد تردد‌ها و مسافران جاده‌ای خوشبختانه آمار تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در خراسان رضوی کاهش ۱۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رشیدیان افزود: از ۲۵ اسفندماه تا پایان روز ۱۲ فروردین ماه در مجموع سه میلیون و ۳۶۲ هزار نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، میهمانپذیر، خانه مسافر، کمپ‌ها و مدارس و ... اسکان یافتند.

وی تصریح کرد: به طور متوسط میزان شب خواب زائران و مسافران استان در ایام نوروز امسال ۳.۵ شب اقامت بوده است که نسبت به همین زمان در سال قبل رشد خوبی دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری جشن‌های نوروزگاه در مشهد و نقاط مختلف استان اعم از شهر و روستا، راه اندازی اتوبوس‌های گردشگری، برگزاری نمایشگاه دایمی صنایع دستی و گردشگری، فضای با نشاط در شهر‌ها و مسیر‌های استان است.

رشیدیان ادامه داد: بیش از ۵۰ نوروزگاه در استان برگزار شد که خود عاملی موثر در افزایش ماندگاری زائران بود.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی مناسبی که از ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان در این مدت انجام شد، دومیلیون و ۶۰۰ هزار نفر نیز فقط از آثار تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند.

استاندار خراسان رضوی افزود: بر اساس آمار‌ها در حوزه جابه جایی مسافران با ناوگان هوایی کاهش داشته ایم، اما در حوزه جاده‌ای شاهد افزایش مسافران نوروزی هستیم و در این مدت حدود ۱۱ درصد مسافران و زائران ورودی به استان با وسایط نقلیه شخصی سفر کرده اند.

رشیدیان گفت: با وجود رشد تردد‌ها و مسافران جاده‌ای خوشبختانه آمار تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان، کاهش ۱۲ درصدی داشته است.

انتهای پیام// ف. غ

 

کاهش آمار تصادفات در محورهای خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.