سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام عجیب پدر خانواده برای دفاع از فرزندانش مقابل سگ وحشی +فیلم

پدر خانواده هنگامی که متوجه حمله سگ وحشی به فرزندانش در حیاط خانه شد، برای نجات آنها دست به اقدام عجیبی زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شهر "صباح الأحمد" واقع در "کویت"، دو کودک در حیاط خانه مشغول بازی با توپ بودند که ناگهان سگی وحشی به طریقی از بیرون منزل وارد حیاط شد و به سمت آنها هجوم آورد.

در همین حین که کودکان وحشت زده به دنبال راهی برای فرار بودند، ناگهان پدر به همراه عضو دیگری از خانواده برای کمک به آنها سر رسید و سگ را به شکل عجیبی از خانه بیرون کرد.

این مرد پس از ضربه زدن با پا به صورت حیوان، آن را با دستان خود گرفت و از روی دیوار به بیرون پرتاب کرد.جزئیات این ماجرا را در فیلم دنبال کنید.

انتهای پیام/

ویدئویی از مقابله تماشایی یک خانواده با سگ وحشی

برچسب ها: حوادث ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
من متخصص سگ نیستم اما به نظرم اون سگ وحشی نبود. اگر برای حمله و گاز گرفتن اومده بود، باید همون دختر لباس قرمز رو گاز میگرفت نه اینکه از کنارش بدوئه و رد شه و بره دنبال توپ! اگر دقت کنین دنبال توپ رفت و بعد دنبال بچه ها و دوئیدن نسبتا ملایم و پر هیجانش بیشتر شبیه سگایی بود که همبازی میخوان. اون مردی که لباس سفید داشت وقتی سگ دنبال بچه ها بود گوشه ی تصویر ایستاده بود و خیلی خونسرد به نظر میرسید و حتی به نظر میرسید داره با تلفن صحبت میکنه! بعد هم سگ رو از پوزه گرفت! اگر این سگ وحشی بود گرفتنش از پوزه یا هر قسمت دیگه ای از بدن به این آسونی نبود چون گاز میگرفت و اینکه مرد در آخر وقتی که رفت بیرون در رو باز گذاشت! یعنی احتمال نداد که سگ برگرده یا یه حیوون دیگه بیاد داخل؟
برداشت من اینه که این سگ اهلی بوده و اینکه اینطور فجیع زدنش دلیل دیگه ای داره.
hasan
۲۳:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام سگ وقتی یورش میاورد کاملا مشخص هست این سگ دنبال کودکان برای بازی هست نه یورش که اقایون اصلا فکر کردن یورش اورده مهلتش ندادن سگ بیچاره هم کتک خورد هم قضاوت شد .انصاف داشته باشید و فیلم را دوباره ببینید
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
توقع داشتید این آقا با حیوانی که به طرف بچه اش هجوم برده گفتمان تمدن ها راه میانداخت ومذاکره میکرد