سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه D. لیگ قهرمانان آسیا

العین امارات 2 - الهلال عربستان 1/صعود اماراتی ها به رتبه دوم در ضیافت پنالتی و حذف زود هنگام سعودی ها

تیم های العین و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که تیم العین موفق شد با نتیجه دو بر یک مهمان خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های العین امارات و الهلال عربستان در دیگر مسابقه گروه D لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که تیم العین موفق شد با نتیجه دو بر یک مهمان خود را شکست دهد.

در این مسابقه ابتدا محمد البریک در دقیقه هفت ، تیم الهلال را پیش انداخت سپس در دقیقه 26 یک پنالتی برای العین گرفته شد که عمرعبدالرحمن  این ضربه پنالتی را از دست داد تا مرد سال سابق آسیا فرصت به تساوی کشاندن بازی را از دست بدهد. اما در اتفاقی عجیب در همین نیمه نخست دو پنالتی دیگر در دقایق 40 و 45 برای العین گرفته شد که مارکوس برگ مهاجم سوئدی العین این دو پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تیمش در این مسابقه پیش بیفتد.

در نیمه دوم این مسابقه گلی رد و بدل نشد  و فقط محمد عبدالرحمن در دقیقه 90 مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم العین با این پیروزی هفت امتیازی شد تا با دو امتیاز کمتر نسبت به استقلال در رتبه دوم جدول این گروه قرار بگیرد. العین هفته پایانی باید به مصاف الریان برود و استقلال با الهلال بازی خواهد کرد. الهلال دو امتیاز در این گروه دارد با این شکست حذف شد تا نایب قهرمان فصل گذشته رقابتها خیلی زود از دور مسابقات کنار برود.

انتهای پیام/

پیروزی العین مقابل الهلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.