سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ما برای باقی ماندن در جدول، محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ما برای باقی ماندن در جدول، محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان ما هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فیزیکی و جسمانی برای این دیدار آماده هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی امروزدر نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ذوب‌آهن و الدحیل قطر در چهارچوب مرحله دور برگشت مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا درباره این دیدار اظهار داشت: امیدوارم مانند بازی قبل که بازی بسیار تاکتیکی و خوبی بود و ۴ گل را دربرداشت، بازی فردا نیز به همان میزان جذاب و دیدنی و تاکتیکی باشد. 

وی درباره تیم الدحیل ادامه داد: الدحیل تیم کامل و بسیار خوبی است که از بازیکنان، امکانات و کادر بسیار خوبی برخوردار است و می‌توان گفت بازی سختی پیش روی ما است. 

سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی رفت بیان کرد: ما در بازی رفت هم می‌توانستیم پیروز شویم و تا دقیقه ۷۰ بازی در اختیار و تحت کنترل ما بود اما به دلیل برخی اشتباهات فردی و تعویض‌هایی که انجام دادیم نتیجه تغییر کرد و بازی را واگذار کردیم. 

وی درباره وضعیت تیمش برای فردا افزود: ما برای باقی ماندن در جدول، محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم. خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان ما هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فیزیکی و جسمانی برای این دیدار آماده هستند. 

قلعه‌نویی در خصوص استراتژی تیمش برای دیدار فردا گفت: اگر ما بتوانیم در بازی فردا با پرسی که در یک سوم میانی انجام می‌دهیم، ارتباط هافبک‌های حریف با خط تهاجمی این تیم را قطع کنیم، می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. 

«قطری‌ها درباره ایران واقعیت را بگویند»، قلعه نویی با بیان این جمله افزود: همان طوری که ما از میزبانی قطری‌ها تشکر کردیم انتظار داریم قطری‌ها نیز از زیبایی، امنیت و میزبانی ایران تعریف کنند و چیزی جز واقعیت نگویند. 

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان به فرصت‌سوزی ذوب‌آهن اشاره داشت و ادامه داد: یک مربی برای ایجاد تغییر در شیوه و نگرش بازیکنان یک تیم نیاز به زمان دارد و با توجه به اینکه من سال اولی است که هدایت ذوب‌آهن را در دست دارم برای این کار فرصت بیشتری نیاز دارم ولی با این وجود تیم ذوب‌آهن بسیار پیشرفت کرده است. 

وی در ارتباط با مشکلات مالی ذوب‌آهن افزود: یک تیم برای پیشرفت، به ساختار، زیرساخت، هزینه، برنامه‌ریزی و غیره نیاز دارد و متاسفانه ما در بین ۱۶ تیم غرب آسیا تیم پانزدهم بودیم و در چنین شرایطی پیشرفت کردن بسیار سخت و حتی غیرممکن است. همین تیم‌های قطر برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و مدیران برنامه ‌ریز خوبی دارند؛ دو بار جام باشگاه‌های آسیا را برگزار کرده‌اند و اکنون به استقبال جام جهانی می‌روند و با برنامه‌ریزی‌ها و هزینه‌های درستی که می‌کنند تا اینجا پیشرفت کرده‌اند.

قلعه نویی درباره تعطیلات و وقفه‌ای که ایجاد شد نیز گفت: متاسفانه اکثر بازیکنان ایرانی حرفه‌ای فکر و عمل نمی‌کنند و به همین دلیل با یک تعطیلات ۵ روزه به میزان ۵۰ روز عقب می‌افتند و این اصلا مناسب نیست. 

وی از هواداران درخواست کرد برای حمایت به ورزشگاه بیایند و افزود: خوشبختانه ذوب‌آهن با تمام سختی‌های موجود، جایگاه خوبی در لیگ برتر و نیز در گروه خود در جام باشگاه‌های آسیا دارد و من از اینکه هواداران برای تشویق و حمایت تیم خود به ورزشگاه نمی‌آیند تعجب می‌کنم و امیدوارم در این بازی حساس هواداران را در ورزشگاه مشاهده کنیم. 

گفتنی است دو تیم ذوب‌آهن و الدحیل قطر فردا از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که بازی رفت این دو تیم در قطر با نتیجه ۳ بر یک به سود الدحیل پایان یافت.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.