سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره‌های نوروزی در ایام نوروزدرشهر وروستاهای اصفهان

رئیس هیأت روستایی عشایری وبازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: بنا داریم جشنواره‌های نوروزی را در ایام نوروز برای مردم چه در شهر و چه در روستا برگزار کنیم.

مهدی اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص عملکرد هیأت روستایی عشایری وبازی‌های بومی محلی اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف این هیأت ایجاد نشاط و شادابی است، تا به حال 250 خانه ورزش روستایی در روستا‌هایی که هیچ امکانات ورزشی نداشتند راه‌اندازی کرده‌ایم؛ سال 96 نزدیک به 50 خانه ورزش روستایی راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد: حدود 75 درصد از تقویم هیأت را اجرا کردیم، نهمین المپیاد ورزش روستایی ایران را در استان اصفهان به میزبانی فلاورجان اجرا کردیم؛ همچنین برای اولین بار در کردستان کشتی‌گیران روستایی اصفهان در کشور مقام سوم را کسب کردند و در لیگ هفت‌سنگ به مقام سوم مشترک دست یافتیم.

رئیس هیأت روستایی عشایری وبازی‌های بومی محلی استان اصفهان تصریح کرد: بنا داریم جشنواره‌های نوروزی را در ایام نوروز برای مردم چه در شهر و چه در روستا برگزار کنیم.

اسدی بیان داشت: یکی از زیبا‌ترین کار‌های ما در سال 96 مسابقات پینگ پنگ پسران، پدران و نوه‌ها بود که بیش از 200 نفر روستایی در این مسابقات شرکت کردند، کمبود مکان برای ورزش در روستا‌ها بزرگترین مشکل هیأت در سال گذشته بود؛ سال 96 تفاوتش با سال 95 برگزاری جشنواره ملی روستا به میزبانی شاهین‌شهر بود که در نوع خودش بی نظیر بود.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد هیأت روستایی عشایری وبازی‌های بومی محلی استان اصفهان در سال 96

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.