سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۱۲۸ هزارو ۵۶۳ مسافر نوروزی در مدارس کرمان

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: تاکنون ۱۲۸ هزارو ۵۶۳ مسافر نوروزی در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا میرموسی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر، گفت: کارشناسان بازرسی این اداره ضمن بازدید از ستاد‌های اسکان شهرستان‌ها و مناطق استان با مهمانان فرهنگی گفتگو و از نحوه خدمات رسانی، کیفیت و امکانات موجود در ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی استان مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۲ هزارو ۸۵۰ خانوار در مدارس استان کرمان پذیرش شده اند، گفت: از ابتدای آغاز به کار ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان ۱۲۸ هزارو ۵۶۳ مسافر و ۲۹۵ هزارو ۶۹۵ نفرروز مهمان نوروزی در پایگاه‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: در سیزدهمین روز از سال جدید ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرای ۶۹۶ خانوار در قالب ۳ هزارو ۶۲۳ نفر و ۸ هزارو ۳۳۳ نفرروز مسافر بوده اند.

گفتنی است: پنج هزار و ۱۶۰ کلاس درس در قالب ۴۴۱ مدرسه در ۳۴ پایگاه اسکان و یکهزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری، اسکان میهمانان نوروزی را در این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام/ی

اسکان نوروزی در مدارس کرمان

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.