سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۷۰۰ نفر در مجتمع اقامتی خداآفرین

مدیر و قائم مقام مدیرعامل در مرکز خداآفرین گفت:تا پایان ۱۰ فروردین ۹۷ تعداد ۷۰۰ نفر در مجتمع اقامتی خداآفرین اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نیافر مدیر و قائم مقام مدیرعامل در مرکز خداآفرین گفت: تا پایان ۱۰ فروردین ۹۷ تعداد ۷۰۰ نفر در مجتمع اقامتی خداآفرین اسکان یافته‌اند و مدارس این منطقه نیز آمار اسکان روزانه ۱۲۰ نفر را ثبت کرده‌اند.

مدیر و قائم مقام مدیرعامل در مرکز خداآفرین گفت: استقبال گردشگران نوروزی از بوم گردی عشایری و تور‌های طبیعت گردی خداآفرین افزایش یافته است.

وی با اعلام این خبر گفت: کمپ عشایر با هدف بوم گردی عشایری در سایت قایقرانی خداآفرین برپا شده است و در صورت استقبال گردشگران و مسافران این کمپ به طور دائمی فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: نوروز امسال برنامه‌های متنوعی همچون اجرا‌های زنده موسیقی عاشیقی در ۴ نوبت، تور‌های طبیعت گردی در ۳ نوبت، همایش پیاده روی و مسابقات بومی محلی در مرکز خداآفرین انجام گرفته است.

نیافر تاکید کرد: محوریت برنامه‌های خداآفرین بر پایه صنعت گردشگری تنظیم شده است و این منطقه به دلیل همجواری با برخی از جاذبه.‌های گردشگری استان همچون جنگل‌های ارسباران و زیبایی‌های طبیعی، پتانسیل بالایی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به روند اجرایی ثبت جهانی جنگل‌های ارسباران، خاطرنشان کرد: در صورت اتمام ثبت جهانی این جنگل‌ها، خداآفرین و ظرفیت‌های گردشگری این منطقه به جهانیان معرفی خواهد شد.

نیافر در ادامه گفت: تفرجگاه سد خداآفرین و پل‌های تاریخی خداآفرین، بیشترین بازدید را در بین آثار طبیعی و تاریخی منطقه داشته اند.

 

انتهای پیام/ش

استقبال گردشگران نوروزی از بوم گردی عشایری و تور‌های طبیعت گردی خداآفرین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.