سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری گلستان در روز طبیعت

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل و راهداری گلستان از آمادگی کامل نیروهای این اداره برای ارائه خدمات در روز طبیعت به گردشگران خبر داد.

مصدقی معاون راهداری اداره کل حمل و نقل و راهداری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت:همزمان با روز طبیعت و با توجه به حضور بیشتر مسافران و هم استانی‌ها در دامان طبیعت ۳۷ اکیپ راهداری استان با تمام توان و تجهیزات خود در مبادی ورودی و خروجی منتهی به مناطق جنگلی، کوهستانی و تفرجگاه‌های استان مستقر و آماده خدمات رسانی به مسافران و هم استانی‌ها هستند.

وی افزود: بیشترین استقرار نیرو و تجهیزات در مناطق پرتردد استان مانند پارک جنگلی کردکوی، دهنه محمد آباد و زرین گل، رامیان، مرز اینچه برون، مقبره مختومقلی فراغی و بندر ترکمن انجام میشود.

مصدقی ادامه داد: آمار سامانه تردد شمار جاده‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته نشانگر کاهش ۳۰ درصدی تردد مسافران، خروج بیشتر آن‌ها از گلستان و کاهش بار ترافیک در اکثر محور‌های استان است.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل و راهداری گلستان همچنین گفت: گردشگران میتوانند با تماس با شماره ۱۴۱ و یا نصب نرم افزار ۱۴۱ ازخدماتی مانند آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور و محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه درمحور‌ها بهره‌مند شوند.

از ۲۵ اسفندماه و با آغاز طرح راهداری ویژه نوروز ۳۷ اکیپ‌های راهداری با استعداد ۳۸۲ نفر نیروی انسانی و ۱۲۳ تجهیزات و ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های گلستان مستقر شده و با شناسایی وحضور در ۱۸ نقطه خاص استان به آشکارسازی، ایمن سازی مسیر‌ها و هدایت مسافران پرداختند.

انتهای پیام/فا
 
 

استقرار اکیپ های راهداری گلستان در روز  ۱۳ فروردین

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.