سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ترافیکی در روزهای سیزده و چهارده فروردین در جاده های هرمزگان

سرهنگ اسفندانی رئیس پلیس راه استان هرمزگان از ممنوعیت تردد کامیون و تریلی در روزهای سیزده و چهارده فروردین در جاده های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سرهنگ علی اسفندانی گفت : برای ارتقاء ایمنی ترافیکی در جاده های استان و امنیت و آرامش خاطر شهروندان و مسافران نوروزی تردد کامیون و تریلی در روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین در جاده های استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده و تردد در جاده های استان توقیف و به پارگینگ هدایت می شوند.
وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این ممنوعیت تردد مستثنی هستند ، افزود: در روز طبیعت تردد موتورسیکلت و حمل مسافر در قسمت بار وانت بارها ممنوع و از تردد آنها در جاده های اصلی جلوگیری خواهد شد.
رییس پلیس راه استان هرمزگان به رانندگان و مسافرینی که قصد عزیمت به دامان طبیعت دارند توصیه کرد از هرگونه عجله و شتابزدگی ، سبقت و سرعت غیر مجاز و خطر آفرین در جاده های اصلی و فرعی خودداری کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت مود توجه قرار دهند.
رییس پلیس راه هرمزگان از شهروندان ، رانندگان و مسافران نوروزی خواست درصورت مواجه شدن با ترافیک و کندی عبور ومرور با صبر و حوصله رانندگی نمایند و از حرکات نامتعارف و خطرناک خودداری و به توصیه های پلیس توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اعلام ممنوعیت ترافیکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.