سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 35 درصدی قربانیان سوانح رانندگی در بوشهر

رئیس پلیس راه بوشهر گفت:قربانیان حوادث رانندگی از ابتدای طرح نوروزی کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ پاپری رئیس پلیس راه بوشهر گفت: قربانیان حوادث رانندگی از ابتدای طرح نوروزی یعنی 24 اسفند تا کنون 35 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه بوشهر افزود: با توجه به این که فردا پایان تعطیلات نوروزی است، بیشتر مسافرانی که به استان بوشهر سفر کرده بودند، به شهر خود بازگشته‌اند و جاده‌ها به نسبت خلوت شده‌اند.

سرهنگ پاپری ادامه داد: تردد خودروها اکنون در خروجی‌های استان بیشتر است و بر همین اساس محورهای دالکی – کنارتخته و دیلم- خوزستان شلوغ ترند هر چند رفت و آمد در آنها روان است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: فردا (سیزدهم فروردین) تردد موتورسیکلت‌ در جاده‌های استان ممنوع است و با خودروهای باری که در قسمت بار مسافر داشته باشند هم، برخورد می‌شود.

سرهنگ پاپری ادامه داد: تردد خودروهای باری سنگین در جاده‌ها نیز تا 15 فروردین ممنوع است مگر این‌که حامل کالاهای فاسد شدنی باشند.

وی با توصیه رانندگان به رعایت قوانین گفت: افزون برگشت‌های محسوس، گشت‌های نامحسوس نیز در همه محورهای استان بوشهر حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/پ

کاهش حوادث رانندگی در بوشهر

برچسب ها: نوروز ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.