سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام نوروز بیشتر پرونده ها مربوط به تصادفات یا جرایم غیر عمد بود

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان گفت: در ایام نوروز بیشتر پرونده ها مربوط به تصادفات یا جرایم غیر عمد بوده و خوشبختانه سایر جرایم از جمله سرقت و نزاع های دسته های جمعی کاهش یافته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا قنبری امروز در آخرین جلسه هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: تمام دستگاهها با همدلی برای تامین ایمنی و رفاه مسافران تلاش کردند که این مهم در کل کشور مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در ارائه خدمات سفر شاخص است که جای مباهات دارد، افزود: اصفهان دارای شهرت جهانی است به طوری که بسیار از افراد در سراسر جهان، ایران را به اصفهان می شناسند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان اضافه کرد: طبق آمار نسبت به نوروز سال های گذشته کمترین ورودی پرونده در سیستم قضایی را داشته ایم که این مهم همدلی دستگاه های اجرایی را نشان می دهد.

قنبری ادامه داد: در ایام نوروز بیشتر پرونده ها مربوط به تصادفات یا جرایم غیر عمد بوده و خوشبختانه سایر جرایم از جمله سرقت و نزاع های دسته های جمعی کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: یکی از سختی های فعالیت در ایام نوروز اقامت یک جای میهمانان با فرهنگ، سطح سواد، گویش و... متفاوت است، اما خوشبختانه با هماهنگی دستگاهها هیچ تنشی رخ نداد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان ادامه داد: ۹۱ درصد از مسافران از مسافرت به شهر اصفهان رضایت داشتند و۳۰ درصد از  ۱۰ درصد مسافرانی که علاقه ای به اصفهان نداشته اند به دلیل خشک بودن زاینده رود بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان

برچسب ها: دادگستری ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.