سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

آخرین آمار از اسکان نوروزی فرهنگیان/ کمترین و بیشترین پذیرش در استان‌ها اعلام شد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به آمار اسکان فرهنگیان، بیشترین و کمترین پذیرش در استان ها را اعلام کرد.

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین آمار  اسکان  فرهنگیان  تا پایان روز یازدهم فروردین اظهار کرد:سه میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۲۲ نفر و ۹۴۸ هزار و ۸۳۹ خانوار تا کنون در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان اسکان پیدا کردند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش استان‌ها طی روز‌های فعالیت گفت: استان فارس با ۵۷۱ هزار و ۵۹ نفر و استان البرز با پذیرش چهار هزار و ۵۲۱ نفر پذیرش به ترتیب بیشترین و کمترین مسافران نوروزی فرهنگی را به خود اختصاص داده اند.

اعلام زمان اتمام طرح اسکان نوروزی

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ اتفاق ناگواری در مراکز و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان، گزارش نشده است همچنین تمامی مسافران فرهنگی در اسکان فرهنگیان تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت مدنی قرار گرفته اند.

کریمی‌فر بیان کرد: آموزش و پرورش، برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تلاش خود را با رویکرد تسهیل مسافرت‌های نوروزی به کار گرفته که بازخورد گزارش‌ها و نظارت‌ها، حاکی از عملکرد کیفی و مطلوب اسکان فرهنگیان است.

وی درباره زمان به پایان رسیدن اسکان نوروزی و تحویل مدارس یادآور شد:  مسافران نوروزی امشب هم در مدارس تحت پوشش اسکان هستند و  فردا ظهر مدارس را تحویل می دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.