سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتخابات بزرگترین سرمایه‌ امام راحل است/رای مردم، مهمترین مؤلفه نظام جمهوری اسلامی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: انتخابات بزرگترین میراثی است که امام(ره) به جا گذاشته و همه مسئولان وظیفه دارند از آن حراست کنند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، در مدت کوتاهی این اولین رفراندومی بود که انجام شد.

وی با اشاره به پیام روز جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امام راحل در همان ایامی که رفراندوم برگزار شد این پیام را به مردم داخل کشور، منطقه و دنیا دادند که نظام اسلامی ما بر اساس رأی مردم، سیاست‌گذاری‌ها و دولت است، همچنین مسئولان طبق نظر آنها انتخاب می‌شوند.

واعظی با بیان اینکه مردم در این رفراندوم با رای بالا نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، ادامه داد: در طول 40 سال گذشته، حدود 40 دوره انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری در کشورمان برگزار شده است که این امر مهمترین مؤلفه نظام ما و مبتنی بر رأی مردم است.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انتخابات بزرگترین سرمایه‌ و میراثی است که حضرت امام (ره) برای ما به جا گذاشت، لذا همه مسئولان وظیفه دارند از آن حراست و صیانت کنند تا ان‌شاءالله این میراث ارزشمند باقی بماند.

وی تصریح کرد: این نظام تا زمانی که متکی به مردم باشد و توسط آنها حمایت شود، قطعا با قوت بالا باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.