سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۵۰ دانشجوی یزدی درایام نوروز به مشهدمقدس

مدیر اردویی بسیج دانشجویی استان یزد از اعزام ۳۵۰ دانشجوی یزدی به مشهد مقدس در ایام نوروزخبرداد.

حسین نمونه مدیر اردویی بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با اشاره به اعزام حدود ۳۵۰ دانشجوی خواهر و برادر استان یزد به مشهد مقدس، گفت: این اردو‌های دانشجویی با دستور تولیت آستان قدس رضوی؛ در ایام نوروز مجتمع اردویی-اقامتی امام رضا (علیه‌السلام) در اختیار دانشجویان زائر قرار گرفت.

نمونه با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و سیاحتی متنوعی نیز در این اردو‌ها برای دانشجویان در نظر گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سعی شد تا حداقل هزینه ممکن از دانشجویان گرفته شود.

مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان یزد در ادامه با اشاره به فعالیت‌های متنوع اردویی بسیج دانشجویی استان، از اردو‌های راهیان نور، اردو‌های زیارتی همچون زیارت اربعین حسینی و اردو‌های گوناگون تفریحی، گردشگری و رزمی به‌عنوان سایر برنامه‌های اردویی این مجموعه نام برد و اظهارداشت: این اردو‌ها در ذیل قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می‌شود که با استقبال خوب دانشجویان همراه بوده است.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری با مجموعه‌های مختلف استانی و کشوری، برگزاری اردو‌های درون استانی و یک‌روزه، پشتیبانی از برنامه‌های اردویی دانشجو محور، برگزاری اردو ویژه دانشجویان متأهل و استفاده از ظرفیت‌های خیرین از دیگر برنامه‌هایی بود که در سال گذشته در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه اردو‌های دوران دانشجویی فرصت خوبی برای افزایش نشاط جوانان است، به برنامه‌های فرهنگی و نشاط‌آور و شادی که در قالب این اردو‌ها برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: طرح‌های مبتکرانه فرهنگی و جذابی در این اردو‌ها اجراشده که هم مؤثر بوده و هم مورد استقبال دانشجویان قرارگرفته است.

نمونه نقش‌آفرینی دانشجویان در جریان اجرا و برگزاری این اردو‌ها را از دیگر نکات برجسته اردو‌های بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: پیش از برگزاری اردو‌ها نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، دانشجویان در انتخاب محل و برنامه‌های اردو نیز مشارکت دارند و این مهم نیز بر جذابیت اردو‌ها افزوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد و دانشجویان یزدی مشغول به تحصیل در دیگر نقاط کشور جهت اطلاع از برنامه‌های اردویی قرارگاه نور بسیج دانشجویی و همکاری با این مجموعه می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مراجعه کرده و یا از طریق کانال اطلاع‌رسانی به نشانی qnooryazd@ با قرارگاه نور در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ ا

میزبانی آستان قدس رضوی از دانشجویان یزدی در ایام نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.