سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌آباد خبر داد

٣٠ هزار کیسه زباله در روز سیزده فروردین توزیع می شود

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌آباد از توزیع ۳۰ هزار کیسه زباله بین طبیعت گردان در روز سیزده فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا دریکوند، حفظ و نگهداری از طبیعت را وظیفه تمامی مسئولین و شهروندان دانست و گفت: روز طبیعت یکی از آیین‌های اصیل ایرانی است که متاسفانه برخی از ما با جاگذاشتن زباله‌های خود در دامان طبیعت، باعث عدم برگزاری صحیح این سنت و ایجاد مشکلات جبران ناپذیر زیست‌محیطی می‌شویم.

وی افزود: در همین راستا سازمان مدیریت پسماند جهت فرهنگسازی و نیز کاهش آسیب‌های مذکور اقدام به توزیع 30 هزار کیسه زباله بین شهروندان در ورودی‌های چهارگانه خرم‌آباد خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: همراه با هر کدام از کیسه‌های زباله نیز یک برگه قرعه‌کشی تحویل همشهریان عزیز خواهد شد، عصر همان روز نیز افرادی که کیسه‌های پر از زباله خود را به عوامل سازمان پسماند تحویل دهند، می‌توانند برگه قرعه کشی خود را نیز جهت شرکت در مسابقه بزرگ این سازمان تحویل دهند.

این مسئول محل‌های چهارگانه تحویل کیسه های زباله را میدان بهشت (جنب آرامستان) ، بلوار بهارستان (روبروی بارفروشی)، پارک کاسیت(ورودی شرقی) و بلوار ولایت (جنب تالار آرشین) عنوان کرد و افزود: همشهریان عزیز و طبیعت دوستان می‌توانند پس از پایان طبیعت گردی، کیسه‌های پر و برگه‌های قرعه کشی خود را در همین مکان‌ها به عوامل سازمان پسماند تحویل دهند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری خرم آباد در پایان گفت: آیین قرعه کشی در روز جمعه17فروردین راس ساعت ١٠ صبح به صورت عمومی در محل بوستان زیباکنار برگزار و به برندگان جوایزی نفیسی از طرف این سازمان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/د

توزیع ٣٠ هزار کیسه زباله در روز سیزده فروردین

برچسب ها: گردشگر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.