سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم راز و جرگلان

دبیر کانون فعالیت‌های جهادی علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت : دندانپزشکان اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان به مردم مناطق محروم راز و جرگلان خدمات رسانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ گیلدا حسن آبادی دبیر کانون فعالیت‌های جهادی دانشکده دندانپزشکی استان با بیان اینکه خدمت به مناطق محروم و فرهنگ سازی امور خیریه، هدف کانون فعالیت‌های جهادی دانشگاه و دانشکده دندانپزشکی است، افزود: اردوی جهادی دانشگاه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت اجتماعی و معاونت بهداشتی، با حضور ۳ نفر دندانپزشک متخصص و عضو هیات علمی در روز‌های مختلف و با حضور ۴ نفر دندانپزشک از ۶ تا ۱۰ فروردین در ۵ مرکز بهداشتی درمانی غلامان، باغلق، یکه صعود، کلاته ابریشم و حصارچه از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان جهت ارائه خدمات دندانپزشکی برگزار شد.


حسن آبادی تصریح کرد: این گروه تخصصی به معاینه، ترمیم، فیشور سیلانت، کشیدن و جرم گیری اقدام نمودند و توزیع مسواک، اهداء کتاب آموزش بهداشت دهان و دندان به دانش آموزان و مراکز و فلوراید تراپی، آموزش صحیح مسواک زدن از دیگر خدمات این کانون بود.


وی خدمت به مناطق محروم و از همه مهم‌تر فرهنگ سازی اقدامات خیریه و ارتقای سطح توجه هر چه بیشتر در منطقه راز و جرگلان به بهداشت دهان و دندان را از اهداف این اقدام عنوان نمود.


انتهای پیام/آ


حضور دندانپزشکان اردو‌های جهادی در مناطق محروم راز و جرگلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.