سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در گناوه ضروری است

شهردار گناوه گفت: با توجه به افزایش ۲۰ درصدی جمعیت مسافران نوروزی در این بندر، توسعه زیرساخت‌های گردشگری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ماشاالله احمدی روز شنبه در جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع) در یادمان شهدای گمنام گناوه افزود: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی، اما امکانات موجود پاسخگوی نیاز گردشگران نیست.

وی تصریح کرد: شهرداری به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی امسال ۱۰ میلیاردریال اعتبار هزینه کرده است.
احمدی اظهارکرد: افزایش چشمه‌های سرویس بهداشتی در ساحل و بازار، بکارگیری ۱۵۰ نیروی پاکبان، استقرار مدیریت ساحل، راه اندازی اتوبوس گردشگری و جابجایی مسافران از ساحل به بازار بصورت رایگان و فعال شدن ۲۰ دستگاه تاکسی ویژه از عمده فعالیت‌های شهرداری در تعطیلات نوروز امسال است.

شهردار گناوه گفت: مشکلات و کاستی‌های خدمات رسانی به گردشگران شناسایی شده و با طرف کردن آن‌ها تلاش می‌شود سال آینده خدمات بهتری در نوروز به هموطنان ارائه شود.

وی افزود: احداث پل جدید ورودی شهر و خور گردشگری، ادامه آسفالت معابر و کوچه ها، خیابان حرم تا حرم و ساماندهی دستفروشان بخشی از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری گناوه است.

وی در خصوص پل خور گردشگری گناوه گفت: این پل با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی باید تا دهه فجر امسال تکمیل شود در غیر اینصورت برخورد و بازپس گرفته می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و در تعطیلات نوروز امسال بیشترین جذب گردشگر و مسافر نوروزی را دربین شهرستان‌های استان دارا بوده است.

انتهای پیام/م

زیرساخت های گردشگری در گناوه توسعه یابد

برچسب ها: نوروز ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.