سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سفر‌های نوروزی در خوزستان   

استاندار خوزستان از افزایش سفر‌های نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: خوزستان رتبه هفتم  را در تعداد مسافران نوروزی به خود اختصاص داد و رشد 20 درصدی تعداد ورود و خروج خودروها به استان و رشد 18درصدی در اشغال تخت های هتلینگ نشان از رونق گردشگری در نوروز خوزستان دارد.

وی بیان داشت: استان دارای بنادر بسیار، تنوع آب و هوایی به همراه چندین رودخانه است از همین رو می توانیم پذیرای میهمانان زیاد با سلایق گوناگون باشیم.

شریعتی بر لزوم شناسایی ظرفیت های خوزستان تاکید داشت و افزود: این استان ظرفیت های بی نظیری در بحث کشاورزی و اماکن دیدنی دارد اما بسیاری از مردم کشور از آن مطلع نیستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: 18 اثر ملی کشور ثبت جهانی شده اند که از این تعداد 3 اثر در استان خوزستان قرار دارد چرا که خوزستان خاستگاه تمدن های بسیاری بوده است از همین رو این ظرفیت ها باید شناسانده شود.

وی عنوان کرد: حدود 3 هزار نفر از فرهنگیان استان خوزستان در ستادهای نوروزی مشغول به فعالیت هستند تا شرایط اسکان برای مسافران فرهنگی به خوبی فراهم شود.

شریعتی در پایان گفت: شهرداری نیز تلاش های بسیاری برای اسکان رایگان میهمانان نوروزی فراهم کرده است که امیدواریم این گردشگران بدون دغدغه محل اسکان به تفرج بپردازند.

انتهای پیام/م

رونق گردشگری خوزستان در ایام نوروز

برچسب ها: نوروز ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.