سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ترافیکی در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

جانشین پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان، از اعمال تمهیدات ترافیکی در روز‌های آخر تعطیلات نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

 سرهنگ شهرام اسماعیلی  جانشین پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان، تمهیدات ترافیکی در این محور‌های از ساعت هفت دوازدهم فروردین ماه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: از فردا به مدت سه روز تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از تانکر‌های حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در محور زاهدان-زابل و بلعکس از ساعت هفت صبح تا ۲۲ شب ممنوع است.

جانشین فرمانده پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان، افزود: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از تانکر‌های حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در محور زاهدان- خاش و بلعکس در روز ۱۳ فروردین ماه از ساعت ۷ تا ۲۲ ممنوع است.
سرهنگ اسماعیلی افزود: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۲۱۸۷۹۸۰ و ۳۳۵۲۲۵۰۳ مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان شبانه روزی آماده پاسخگویی و امداد رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/گ

تمهیدات ترافیکی محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.