سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۹۰ هزار گردشگر نوروزی از اماکن تاریخی ابیانه

مدیر پایگاه پژوهشی ابیانه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز هفتم ۹۰ هزار گردشگر و مسافر از شهرهای مختف کشور از اماکن دیدنی و آثار تاریخی روستای ابیانه بازدید کردند.

سیداحمد نجیبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز هفتم ۹۰ هزار گردشگر و مسافر از شهرهای مختف کشور از اماکن دیدنی و آثار تاریخی روستای ابیانه بازدید کردند، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۳۰۰ تخت اقامتی و هتل های موجود در روستا به صورت کامل در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

مدیر پایگاه پژوهشی ابیانه با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ گردشگر خارجی از روستای ابیانه بازدید کرده اند، تصریح کرد: بالغ بر هفت هزار نفر از موزه مردم شناسی ابیانه دیدن کردند.

نجیبی گفت: گردشگرانی که به ابیانه سفر کرده اند اغلب از کشورهای اروپا، آفریقا و آسیا از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، مغرب، سوییس، دانمارک، روسیه، مالزی، نروژ، اسپانیا، سوئد، انگلیس، هنگ کنک، نیوزیلند، نروژ، چین، اتریش، استرالیا، بلژیک، مکزیک، هلند، ژاپن، پرو، اسلواکی، پرتغال و ویتنام بوده اند.

همچنین محمد عادلی، دهیار ابیانه گفت: در ایام تعطیلات نوروز با هماهنگی شورای روستا و همکاری مسئولان شهرستان با توجه به محدود بودن فضای رفت و آمد وسایل نقیله به داخل روستا، تعدادی مینی بوس جهت رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی در ورودی روستا در نظر گرفته شد که به صورت رایگان به اماکن و بناهای تاریخی و دیدنی روستا انتقال داده شدند.

 

انتهای پیام/م

 

بازدیدگردشگران نوروزی از روستای تاریخی ابیانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.