سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانپوریان: آنقدر معذرت خواهی کردیم، دیگر خجالت می کشیم

مدافع تراکتورسازی گفت: مقابل ذوب آهن خیلی بد بازی کردیم و از هواداران معذرت می خواهم. آنقدر معذرت خواسته ایم که خجالت می کشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایرانپوریان، کاپیتان تیم تراکتورسازی درباره شکست 3 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن بیان کرد: در دیدار مقابل ذوب آهن، یکی از پر اشتباه ترین روزهای مان را پشت سر گذاشتیم. در دقایق ابتدایی خطای پشت محوطه انجام دادم و باعث شدم تیم گل بخورد و به دلیل این اشتباه از همه عذرخواهی می کنم.

او افزود: متاسفانه پر اشتباه ظاهر شدیم و بد کار کردیم و فقط می توانم به ذوب آهن بابت برد تبریک بگویم و عذرخواهی کنم از هوادارانی که آمدند و شرمنده شان شدیم.

ایرانپوریان در خصوص بازی با الاهلی امارات گفت: 4 روز دیگر با الاهلی در امارات بازی داریم و ریکاوری شدن امر مهمی است و بچه ها باید خوب ریکاوری شوند و شرایط تغذیه و استراحت شان مناسب باشد. بچه ها فشار زیادی را احساس می کنند و خیلی از نتایج بد به همین دلیل است. دنبال بهانه نیستم و همان اول هم راجع به اشتباهات مان صحبت کردم.

مدافع تراکتور در مورد  شکست تیمش ادامه داد: خیلی بد بازی کردیم و از هواداران معذرت می خواهم. انقدر معذرت خواسته ایم که خجالت می کشیم و  امسال نتایج افتضاحی گرفته ایم که بد است. همچنین کار برای صعود در آسیا واقعا سخت است و نمی توان از الان گفت صعود می کنیم یا صعود نمی کنیم. باید بازی کنیم و ببینیم چه نتیجه ای کسب می شود.

ایرانپوریان در پایان گفت: ساغلام مربی بزرگی است و مشکل از ما بازیکنان است که پراشتباه ظاهر شدیم و مشکل از مربی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تراکتور درباره شکست مقابل ذوب آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.